Stem vandaag Lijst 9, stem ChristenUnie-SGP Zoetermeer!

Advertentie ChristenUnie-SGPwoensdag 19 maart 2014 07:31

De stembureaus in Zoetermeer zijn zojuist geopend voor de gemeenteraadsverkiezingen 2014. De ChristenUnie-SGP is een christelijke partij voor alle mensen. Stem vandaag Lijst 9, stem ChristenUnie-SGP!

De ChristenUnie-SGP is een christelijke partij voor alle mensen. Lijsttrekker André Bos: "Omzien naar je naasten zit in onze genen, het is de kernopdracht van het christen-zijn". Het heeft dus prioriteit! De ChristenUnie-SGP zet zich in voor een vitaal Zoetermeer waarin burgers en bedrijven ruimte krijgen voor kansen, oog hebben voor elkaar en waar zwakkeren ondersteunt worden. De schuldenproblematiek betreft een groeiend maatschappelijk probleem. Wij willen graag dat de gemeente de regierol neemt in de samenwerking met betrokken hulpverleningspartijen. Niet alleen subsidie geven maar de gemeenschappelijke doelen bij elkaar brengen. Het gaat om bijvoorbeeld Humanitas, SchuldHulpMaatje, Voedselbanken en de Zoetermeerse kerken. "Voorkomen moet worden dat mensen te laat hulp vragen," aldus Bos. De werkloosheid is in geen 30 jaar zo hoog geweest. Een effectieve aanpak kan alleen gezamenlijk met het lokale bedrijfsleven. Belangrijk is dat we in de werkgeversbenadering, de ondernemer als klant, centraal stellen. We zullen creatieve oplossingen met elkaar moeten ontwikkelen om de opgelopen werkloosheid te keren. De ChristenUnie-SGP wil de komende 4 jaar de Zoetermeerse burger opnieuw van dienst zijn door constructief bij te dragen aan het bestuur van deze stad. Uw stem vandaag geeft ons die mogelijkheid. Stem daarom lijst 9, stem ChristenUnie-SGP!

Hierbij onze eerste tien kandidaten op Lijst 9:
1. Bos, A.A.L. (André) m - ChristenUnie
2. Schra, K. (Klaas) m - SGP