Gemeenteraadsverkiezingen, U heeft het voor het zeggen!

stembureaudinsdag 07 maart 2006 00:50

Wat zal de uitslag vanavond zijn? Worden het twee of worden het drie zetels. Hoeveel Zoetermeerders willen de ChristenUnie-SGP hun vertrouwen geven? U kunt het verschil maken met uw stem! Stem vandaag dinsdag 7 maart voor christelijke politiek in Zoetermeer. Meer weten?

De visie van de ChristenUnie-SGP Zoetermeer:

De ChristenUnie-SGP is van menig dat we alleen met elkaar een veilig, schoon en groen Zoetermeer kunnen realiseren. Een stad waarin onderlinge betrokkenheid en ontmoeting centraal staan en waar de inwoners elkaar stimuleren deel te nemen aan maatschappelijke activiteiten. Kortom: een stad waarin het alleen met een zorgzame samenleving prettig wonen en werken is. Waar de overheid haar zaken “voor elkaar” heeft en waar wij geloven dat het anders kan.

Ons thema is: ChristenUnie-SGP: wij geloven dat het anders kan!

Onze speerpunten voor de komende vier jaar zijn:

•  Samen werken aan een betrokken samenleving
  •  Sociaal isolement is onaanvaardbaar
  •  Politie is meer ordehandhaver dan hulpverlener
  •  Kiezen voor kwetsbaar = zorg aanbieden die noodzakelijk is
  •  Vrijwilligers zijn de warmte in een kille samenleving
  •  Bij de opvoeding zijn ouders eerstverantwoordelijk
  •  Wonen in een blijvend groen Zoetermeer
  •  Investeren in werk is investeren in de Zoetermeerse toekomst
  •  Onze raadsleden zijn persoonlijk benaderbaar en aanspreekbaar

We doen wat we beloven!

Wilt u zien wat we de afgelopen vier jaar gedaan hebben? Onder de knop verkiezingen/resultaten 2002-2006 kunt u het lezen.

• Bekijk de “nieuws” artikelen op deze website en u ontdekt waar we voor staan. Ook het volledige programma kunt u vinden onder de knop verkiezingen/programma
    • Om uw stem niet verloren te laten gaan, willen we 's middags u halen en brengen naar het stembureau. Heeft u dus vervoer nodig? Bel onze fractieassistente Thea de Jong 06-54712282.
    • Om toch uw stem niet verloren te laten gaan, kunt u een volmacht geven aan een ander. Maak daar gebruik van!
    • Wilt u meer informatie hebben over het stemmen, ga naar de knop “verkiezingen”/weetjes verkiezingen.
    • Gebed blijft nodig. Wilt u met ons meebidden voor vandaag en de komende tijd? Gebedspunten zijn te vinden onder de knop service/gebedspunten.
    • U bent vanavond welkom vanaf 20.30 uur in het restaurant van het gemeentehuis. We zullen daar met z’n allen de uitslag afwachten. Morgen zal de (voorlopige) uitslag op onze website staan.

Archief > 2006 > maart