Introductie vernieuwde website ChristenUnie-SGP

websitezaterdag 25 februari 2006 19:45

Zoals u wellicht is opgevallen heeft deze website een behoorlijke metamorfose ondergaan. Dit heeft niet alleen een frissere uitstraling tot gevolg, maar door middel van de vernieuwingen willen we onze bezoekers meer mogelijkheden geven om met ons in contact te komen.

Politiek dicht bij de mensen brengen maakt een goede toegankelijkheid noodzakelijk. De nieuwe website biedt daarvoor een van die mogelijkheden. Het informeren van relevante informatie over de Zoetermeerse samenleving enerzijds. Anderzijds de mogelijkheid van burgers hierop te kunnen en willen reageren. Vaak vinden burgers dit gemakkelijker dan de telefoon pakken of iemand aanspreken. Daarom wordt het binnenkort ook mogelijk op onze berichten te reageren. Ook kunt u een blik werpen in de levens van onze fractieleden, zodat ze voor u meer gaan leven. Dit doen wij door middel van een weblog. Andere mogelijkheden met een aantal nieuwe functies introduceren wij de komende maanden.

De hoop is dan ook dat de website burgers zal uitdagen meer van zich te laten horen!

Archief > 2006 > februari