ChristenUnie-SGP presenteert nieuwe verkiezingsprogramma aan...

donderdag 26 januari 2006 12:01

De ChristenUnie-SGP heeft woensdagavond haar nieuwe verkiezingsprogramma gepresenteerd aan de leden van de klankbordgroep. Deze leden hebben de afgelopen vier jaar op de achtergrond meegewerkt en hebben de fractieleden steeds gevraagd en ongevraagd advies gegeven bij diverse politieke onderwerpen. Ook bij de totstandkoming van het nieuwe verkiezingsprogramma voor 2006-2010 hebben zij een inbreng gehad.

Overhandiging verkiezingsprogramma
Weer zijn uit de diverse kerken mannen en vrouwen bereid gevonden plaats te nemen in de klankbordgroep.
Met de volgende visie wil de ChristenUnie-SGP de verkiezingen in gaan. Zoetermeer is een stad waar het alleen met een zorgzame samenleving prettig wonen en werken is. Waar de overheid haar zaken “voor elkaar” heeft en waar “wij geloven dat het anders kan”. Speerpunten zijn: de politie is meer ordehandhaver dan hulpverlener, sociaal isolement is onaanvaardbaar en vrijwilligers zijn de warmte in een kille samenleving. Bij de opvoeding zijn ouders eerstverantwoordelijk, is wonen in een blijvend groen Zoetermeer een voorwaarde en is investeren in werk investeren in de Zoetermeerse toekomst. Daarbij zijn raadsleden nadrukkelijk persoonlijk benaderbaar en aanspreekbaar.

Het verkiezingsprogramma is op te vragen via tel.nr. 06 - 46408206 en te vinden op de website.

Archief > 2006 > januari