Op wie moet je stemmen op 22 november? Onze suggesties!

22nov.pngdinsdag 21 november 2023 12:13

Weet je nog niet op wie je moet stemmen op 22 november tijdens de verkiezingen voor de Tweede Kamer? Wij hebben nog wel 2 suggesties. Kies voor een betrouwbare overheid, zorg voor zwakkeren en de volle aandacht voor het gezin. Stem op de ChristenUnie of SGP!

Christenunie: Geloof in de Samenleving
De Christenunie heeft als verkiezingsslogan Geloof in de Samenleving. De ChristenUnie is een politieke partij van christenen die hun geloof een stem willen geven. De partij zet hoog in op sociale betrokkenheid en inzet voor gerechtigheid. Of het nu gaat om armoedebestrijding, zorg voor de kwetsbaren of inzet voor duurzaamheid, onze partij streeft ernaar om een rechtvaardige samenleving te bevorderen.

Wil je weten waar de ChristenUnie nog meer voor staat? Lees de pagina voor de laatste twijfelaar op de site van de ChristenUnie

SGP: Woord Houden
De SGP zet zich met het programma Woord Houden in voor een betrouwbare overheid. Het verwijst naar het Bijbelse kompas van de partij en de manier waarop we met elkaar omgaan. Het betekent naast het vasthouden aan de klassiek-christelijke uitgangspunten ook dat je weet wat je aan elkaar hebt. Het is het waarmerk van de SGP: een duidelijke koers, een vertrouwd en betrouwbaar geluid in een verward en versplinterd politiek Den Haag.

Meer weten over het programma van de SGP? Zie de site met nieuws en standpunten op de site van de SGP