Besluitvorming Raad

maandag 18 september 2006 20:00

U bent van harte welkom om vanaf de publieke tribune deze Raadsvergadering te volgen.

Wanneer: maandag 18 september 2006
Waar: Raadszaal
Tijd: 20.00 uur
Agenda: www.zoetermeer.nl
Aanwezig: Helen du Bois en Klaas Schra

Gast van de Raad

Vanaf 19.30 uur zullen vijf "Gasten van de Raad" ontvangen worden door drie Raadsleden, de burgemeester en de griffier. Er wordt onder het genot van een kopje koffie of thee met iets lekkers uitleg gegeven over de Raadsvergadering. U kunt daarover ook vragen stellen.

Een nieuw initiatief van De Raad om de betrokkenheid van burgers bij de Raadsvergaderingen te stimuleren.  In een motie van de ChristennUnie-SGP heeft Willem Vermeulen vorig jaar hier de Raad om gevraagd. Als fractie vinden wij het belangrijk om burgers te betrekken bij het werk van de gemeenteraad.  Interesse? U kunt zich opgeven bij de griffie.

Inspreken

U heeft als burger de mogelijkheid om in te spreken in de Raadsvergadering. U krijgt daarvoor maximaal 5 minuten de tijd. U kunt de gemeenteraad vertellen over wat u als burger bezighoudt. Aanmelding via de griffie van het gemeentehuis vóór 12.00 uur op de dag van de vergadering.

Raadsagenda

Wilt u de Raadsagenda lezen of downloaden? Via www.zoetermeer.nl  "Politiek en Bestuur", "Gemeenteraad en Commissies", "Vergaderingen Raad & Commissies", "Vergaderingen Raad", "Agenda's en notulen Raad 2006" komt u bij de "Agenda's Raad" en "Notulen Raad" uit. Ruim een week voor de Raadsvergadering staat de Raadsagenda op de website.

Archief > 2006 > september