ChristenUnie-SGP Zoetermeer presenteert nieuwe lijsttrekker

Top-3 ChristenUnie-SGP Zoetermeer voor gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022.jpgdonderdag 25 november 2021 18:54

De ChristenUnie-SGP van Zoetermeer heeft tijdens de algemene ledenvergadering de nieuwe lijststrekker voor de komende verkiezingen gepresenteerd. Francijn Brouwer (ChristenUnie) is unaniem gekozen als lijsttrekker. Op plek 2 staat Rick van Rumpt (SGP) met zijn 29 jaar gekozen als runner-up. Gevolgd door Anny Hutten (ChristenUnie) op plek 3.

Met deze nieuwe gezichten heeft ChristenUnie-SGP ook ingezet op een vernieuwende koers met een frisse blik. Desalniettemin brengt het drietal de nodige ervaring en kennis mee op alle dossiers binnen de lokale politiek.

Francijn Brouwer is erg verheugd met de verkiezing tot lijsttrekker en kijkt met vertrouwen de komende campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen tegemoet: "Als ChristenUnie-SGP willen we ons sterk maken voor het christelijke geluid in de lokale politiek. Ons credo is dan ook: Samen Recht Doen! Samen staan we sterker en willen we rechtvaardig handelen en wandelen. Omkijken naar elkaar en zorg voor de kwetsbare groepen in de samenleving zit in ons".

Van links naar rechts op de foto: Francijn Brouwer (lijsttrekker als #1, ChristenUnie), Anny Hutten (#3, ChristenUnie) en Rick van Rumpt (#2, SGP).