ChristenUnie-SGP neemt zorgen Leger des Heils serieus

legermaandag 19 maart 2018 00:00

De ChristenUnie-SGP Zoetermeer heeft tijdens een werkbezoek aan het Leger des Heils de waardering uitgesproken over het vele werk dat wordt verricht voor iedereen die het nodig heeft. Tegelijkertijd bracht het Leger zijn zorgen over aan de fractie over de huisvesting.

De instelling, nu gevestigd aan het Van Lierepad, heeft zicht op verhuizing naar een beter pand tegenover zwembad De Veur in Rokkeveen. Echter, het is mogelijk dat de Veur wordt uitgebreid om te voldoen aan de roep aan meer recreatief zwemwater in de stad. De ChristenUnie-SGP wil ook dat iedereen gewoon weer kan recreatief kan zwemmen, maar wil wel dat er een oplossing komt voor het Leger des Heils, als de projecten elkaar in de weg gaan zitten.

Namens de fractie bracht Francijn Brouwer de complimenten over aan het Leger, voor het indrukwekkende werk dat wordt gedaan in de stad. Tegelijkertijd nemen wij de zorgen serieus en zullen we het gemeentebestuur wijzen op de noodzaak voor een onderkomen. Het waardevolle werk van het Leger des Heils mag niet worden bedreigd.

Alle vrijwilligers hebben het 'Jij bent waardevol' notitieboekje in ontvangst genomen.

Archief > 2018 > maart