Voedselbank in het zonnetje bij start campagne ChristenUnie-SGP

LogoCUSGPzoetermeervrijdag 19 januari 2018 20:16

De ChristenUnie-SGP in Zoetermeer heeft afgelopen donderdag het verkiezingsprogramma en de campagne voor de aankomende gemeenteraadsverkiezingen gelanceerd bij de Voedselbank-uitdeelpunten in Zoetermeer. Raadsleden, fractieleden en bestuursleden van de ChristenUnie-SGP bezochten de verschillende uitdeelpunten in Zoetermeer om de vrijwilligers te bedanken voor hun waardevolle inzet.

De ChristenUnie-SGP gaat de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen in met het thema ‘Samen Waardevol voor Zoetermeer’.

‘Onze actie voor de Voedselbank heeft alles te maken met de campagne’, legt lijsttrekker André Bos uit. ‘Het is niet alleen de politiek, maar de mensen in de stad die hun waardevolle bijdrage leveren aan een samenleving waarin iedereen van waarde is. Samenwerken, zorgen voor elkaar en investeren in de economie zijn onmisbare onderdelen daarvoor. De vrijwilligers van de Voedselbank laten dat elke week weer zien in de praktijk. Daar verdienen ze een kleine attentie en een groot compliment voor.’

Donderdag werden alle zes de uitdeelpunten bezocht van de Voedselbank in Zoetermeer. De vrijwilligers kregen een presentje en bedankkaart.

Samen Waardevol in Zoetermeer
Met het programma wil de ChristenUnie-SGP bouwen aan een Zoetermeer waarin iedereen meetelt en waardevol is. Wij investeren in zorg voor elkaar, in de cruciale rol van relaties en gezinnen, een duurzame economie en in een zorgvuldig omgaan met de schepping.

Als onderdeel van de Samen Waardevol gaat de ChristenUnie-SGP de komende periode op bezoek bij meerdere (vrijwilligers)organisaties in Zoetermeer om hen te bedanken voor hun waardevolle inzet.

+ Bekijk ook het fotoalbum van de actie op de Facebookpagina van ChristenUnie-SGP Zoetermeer

Samen Waardevol Verkiezingsprogramma 2018-20221,6 MBapplication/pdfdownload

Archief > 2018 > januari