Perron 2717 verwelkomt Arco Weening

ArcoPerron2717donderdag 14 december 2017 13:19

Arco Weening, de nummer 2 op de lijst van ChristenUnie-SGP, heeft een bezoek gebracht aan Perron 2717 in Buytenwegh. Perron 2717 is een initiatief van Zoetermeerse kerken en welzijnsorganisaties MOOI en YMCA.

Arco bezocht het Perron tijdens de Waardevol-campagne van ChristenUnie-SGP Zoetermeer. De komende maanden bezoeken de (aspirant-)raadsleden organisaties en instellingen waar Zoetermeerders zich waardevol inzetten voor andere stadsgenoten. Zij zijn waardevol en verdienen onze aandacht.

Perron 2717
Met 50 vrijwilligers zijn deze mensen actief in Buytenwegh, waarbij dagelijks zo’n 15 mensen worden geholpen. Er zijn activiteiten voor jongeren, ouderen, buurt en voor gewoon mensen die een luisterend oor nodig hebben. Er wordt hulp geboden aan mensen die hulp nodig hebben. Zij zijn in drie jaar tijd een onmisbare schakel in het sociale netwerk in de wijk geworden.

Arco Weening complimenteerde de vrijwilligers met het vele werk dat is verzet en het Waardevolle werk dat ze doen. We ondersteunen dit werk van harte!

Archief > 2017 > december