Ook Keep it Clean Day voor ChristenUnie-SGP

Schermafbeelding-2012-08-27-om-22_11_18dinsdag 23 september 2014 20:52

Fractieleden van de ChristenUnie-SGP hebben zich afgelopen vrijdag ingezet tijdens Keep it Clean. Raads- en commissieleden ruimden zwerfvuil op, zoals velen anderen dat ook deden op 19 september. Keep it Clean day bindt de strijd aan tegen het vele zwerfvuil in onze steden en stelt dat als iedereen iets aan zwerfvuil opruimt, de stad binnen de kortste keren verlost van is plastic,blikjes en papier op de grond.

Organisaties, scholen, bedrijven, maar ook de gemeente Zoetermeer deed mee aan de derde editie van Keep it Clean Day dit jaar. Voor de gelegenheid had de gemeente de ambtenaren opgeroepen om mee te doen aan de opruimactie en had daarvoor een extra vuilcontainer neergezet. De ChristenUnie sloot zich hier met alle plezier bij aan.

Fractievoorzitter André Bos hielp mee, tezamen met de commissieleden Liesbeth Bron en Lennert Hut. Liesbeth is voor de gelegenheid naar het Balijbos getrokken, waar wandelaars zich onlangs nog beklaagden over de grote hoeveelheid rotzooi. Lennert Hut vond vooral veel blikjes van energy drinks in de struiken. Ook volgend jaar zal Keep it Clean Day nog hard nodig zijn, zo constateerden de fractieleden.

Archief > 2014 > september