Bestuurdersvergadering

maandag 26 september 2005 03:13

Op 24 september was Helen du Bois aanwezig op een dag voor ChristenUnie bestuurders. Deze halfjaarlijkse dag werd gevuld door het delen van geslaagde en geplande campagne-activiteiten.

Op 24 september was Helen du Bois aanwezig op een dag voor ChristenUnie bestuurders. Deze halfjaarlijkse dag werd gevuld door het delen van geslaagde en geplande campagne-activiteiten. Hier heeft ze verteld over de bezoeken van de fractie ChristenUnie-SGP aan ouderen in Zoetermeerse ouderencentra en de Stemwijzer die we als gemeente aan het ontwikkelen waren. Daarnaast heeft ze verteld dat de Raad een eigen programma gaat opstellen aangaande het bewust maken van de keizer om vooral zich te bemoeien met  de samenleving. Verder heeft ze opgemerkt dat de Zoetermeerse raad ook diverse activiteiten uitvoerd zonder politieke kleur, zoals gastlessen op middelbare scholen horen die altijd door twee politieke partijen gezamelijk worden uitgevoerd.

De ChristenUnie landelijk heeft een ouderenkrant uitgebracht. Op de achterkant staat een foto van de eerste bijeenkomst van onze fractie met de ouderen in de Albrandswaard in juni 2005 .

Helen du Bois tijdens de bestuurdersvergadering

Archief > 2005 > september