Open brief aan discotheek Locomotion

woensdag 28 september 2005 22:44

Met verbazing lazen wij in het AD Haagsche Courant van 19 september het bericht dat de discotheek Locomotion op de sekstoer gaat. Het veelal jonge publiek werd op zaterdag 17 september ongevraagd geconfronteerd met stripteasedansers - en danseressen, seksfilms en een kraampje waar seksartikelen werden verkocht. De afgelopen week spraken inwoners van Zoetermeer ons aan met afkeurende opmerkingen, zoals: “dit gaat te ver”.

Ook de fractie van de ChristenUnie-SGP is van mening, dat Locomotion met dit soort entertainment de grenzen van het toelaatbare overschrijdt. Locomotion heeft in onze ogen deze vorm van entertainment niet nodig om als discotheek te kunnen functioneren.

Om die reden wil de fractie van de ChristenUnie-SGP middels deze open brief  Locomotion oproepen hiermee te stoppen. Ook willen we door deze open brief als spreekbuis fungeren voor die Zoetermeerders die zich ook tegen deze vorm van vermaak verzetten.

De gemeenteraadsfractie van de Christenunie-SGP

Archief > 2005 > september