Brief van Rouvoet aan ChristenUnie-achterban over val Balkenende IV

zaterdag 20 februari 2010 20:46

Ik wil langs deze weg iedereen die de ChristenUnie een warm hart toedraagt, en in het bijzonder zij die zich inzetten voor de campagne van de gemeenteraadsverkiezingen en straks weer voor de landelijke verkiezingen, graag bemoedigen. Hoe graag we ook hadden willen verder werken aan de missie van deze coalitie, wij hebben als ChristenUnie alle reden om met opgeheven hoofd de kiezer tegemoet treden om verantwoording af te leggen over hoe we hebben gehandeld en over alles wat we de afgelopen drie jaar in de regering tot stand hebben gebracht.
Tot slot wil ik u vragen om gebed voor iedereen die in deze tijd verantwoordelijkheid draagt voor het besturen van ons land.

Leest u de brief van Andre Rouvoet over de val van het kabinet.

En met het oog op de komende gemeenteraadsverkiezingen? Hoewel de landelijke politiek natuurlijk invloed heeft op de lokale politiek, toch staan de gemeenteraadsverkiezingen op zichzelf. Los van de val van het kabinet.
De komende vier jaar heeft Zoetermeer een gemeenteraad nodig die met verantwoordelijkheid en politieke wil met elkaar deze stad wil besturen.

Wij geloven dat het anders kan!
En wij blijven hopen op ùw stem. Stem 3 maart: ChristenUnie-SGP

Fractievoorzitter/Lijsttrekker