AGENDA COMMISIEVERGADERING RUIMTE EN BURGER & BESTUUR 21 JANUARI

woensdag 30 januari 2008 11:38

Commissievergaderingen Ruimte maandag 21 januari 21.00 uur, raadszaal van het stadhuis, ingang Marktzijde. Commissie Burger & Bestuur 20.00 uur, plaats nog onbekend.

AGENDA RUIMTE

De mogelijkheid bestaat dat agendapunten van de vergadering van de commissie Ruimte van woensdag 16 januari worden doorgeschoven. De eventuele doorgeschoven punten zullen worden behandeld na agendapunt 2.

ALGEMEEN

De genoemde tijden zijn richttijden. Indien u belangstelling heeft voor een bepaald agendapunt is het raadzaam een half uur voor de genoemde tijd aanwezig te zijn.

21.00 1. Opening en vaststelling agenda/bepalen eindtijd

21.05 2. Ontwikkelingsvisie Kwadrant Duurzame verstedelijking omgeving Maximaplein en Leisure activiteiten en Van Tuyllpark

We stellen uw aanwezigheid als toehoorder zeer op prijs. Voelt u zich betrokken bij de ChristenUnie-SGP en wilt u onze gast zijn, geeft u dit dan paar dagen voor de desbetreffende vergadering door aan Helen du Bois helendubois@raadzoetermeer.nl. Wij zullen u dan voor de vergadering de agendapunten kort toelichten.

De volgende vergadering van de Commissie Ruimte is woensdag 6 februari 2008.

AGENDA BURGER & BESTUUR

ALGEMEEN

Voorzetting van de commissievergadering van Burger en Bestuur van maandag 14 januari 2008.
Aanvang 20.00 uur.

ONDERWERPEN

1. Stand van zaken Regionalisering Brandweer

2. Integraal Veiligheids Beleid 2008

De volgende vergadering van de Commissie Burger & Bestuur is maandag 4 februari 2008.

Archief > 2008 > januari