Nieuw commissielid Willy bij de Vaate beëdigd

Willy Bij de Vaatedinsdag 18 september 2007 00:35

Gisteravond is Willy Bij de Vaate-Sterk tijdens de Raadsvergadering beëdigd als commissielid voor de ChristenUnie-SGP fractie. We zijn blij dat zij met haar enthousiasme en kennis onze fractie wil komen versterken.

Vanuit haar ervaring zal zij deel uit maken van de commissie Samenleving. Als commissielid – niet zijnde Raadslid - zal zij de fractie adviseren op de terreinen Sociale Zaken, Welzijn en Zorg, Onderwijs, Kunst en Cultuur, Sport en Economie. Daarnaast zal haar inbreng in de fractievergaderingen van belang zijn voor de besluitvorming van de fractie.

Willy Bij de Vaate heeft inmiddels haar sporen verdiend binnen de Zoetermeerse politiek. Zij heeft eerst als gewoon bestuurslid en later als voorzitter van het bestuur van de lokale kiesvereniging van de ChristenUnie samengewerkt met onze fractie. In haar bestuurstijd maakte zij de officiële afronding mee van de fusie tussen de GPV en RPF en twee gemeenteraadsverkiezingen met daarbij de samenwerking met de SGP.

Willy werkt als nachthoofd in het Lange Land ziekenhuis, maar zij is ook actief binnen het werk van de Christelijke Gereformeerde Kerk waar zij lid van is.

Reacties op 'Nieuw commissielid Willy bij de Vaate beëdigd'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.