Open dag gemeente Zoetermeer

zaterdag 02 september 2006 11:00

Op zaterdag 2 september zal de gemeente Zoetermeer van 11.00 - 15.00 haar open dag houden in en rondom de Raadszaal. Doel is dat het nieuwe college en de (nieuwe) Raadsleden zich voorstellen. Informatie vindt u op de pagina Stadsnieuws in het Streekblad en op de voorpagina van de website www.zoetermeer.nl .

Het thema “de burger en de lokale politiek” zal inhoud gegeven worden door een divers aantal activiteiten. Een greep hieruit: koffie met gebak voor de eerste 100 bezoekers, kennismaken met 1000 jaar historie van Zoetermeer, een Raadsdebat over het beste buurtidee dat een geldbedrag kan winnen, een film over de Radnstadrail met een miniatuurtrein, een PANNA voetbalwedstrijd met Raadsleden & Wethouders, een rondleiding door de collegekamers en een prachtig programma voor de kinderen met een ballonnenclown, een speurtocht, prachtige prijzen en een ijsje! Wilt u ook nog uw politieke vragen kwijt, dan kunt u ook nog bij de aanwezige fractieleden terecht.

Komt u ook? Wij ontmoeten u graag!

Namens de fractie ChristenUnie-SGP: Helen, Klaas, Willem, Andre Stam en Andre Bos, Thea

Archief > 2006 > september