Fractievergadering (besloten)

donderdag 07 december 2006 19:30

Tijdens de fractievergadering bespreken de fractieleden de inkomen post, politieke items en bepalen ze hun standpunten.

Waar: fractiekamer ChristenUnie-SGP

Deze vergadering is besloten en duurt in de regel van 19.30 - 21.30 uur. Na afspraak met de fractie kan een burger of organisatie het eerste half uur benutten voor het presenteren van van wat hem/haar/hen bezighoudt en wordt er kort gediscussieerd over de mogelijkheden die wij als christelijke politieke fractie hiervoor wel of niet hebben.

Open fractievergaderingen zullen - afhankelijk van het aanbod - ook deels een informatief karakter hebben. Zij zijn toegankelijk voor leden, kiezers en belangstellenden van de ChistenUnie en SGP.

Daarbij zal worden uitgelegd, tijdens de vergadering, waarover wij praten, waarom wij er zo over praten en hoe wij komen tot onze christelijke politieke standpunten. Daarnaast zijn er ook veel procesmatige zaken die worden behandeld, zoals ingekomen post, mededelingen, contacten met burgers. Bovendien praten wij elkaar als fractieleden "bij". Geheime zaken zullen nooit worden besproken in een open vergadering.

Archief > 2006 > december